Sangin tempo 15.5.2024

OTC järjestää keskiviikkona 15.5.2024 klo 18.00  kaikille OTC:n jäsenille avoimen ja matalan kynnyksen aika-ajotapahtuman perinteikkäällä Sanginjoentien reitillä säävarauksella.

Sangin Tempo on jokaiselle pyöräilyn harrastajalle sopiva henkilökohtainen kuntoajo. Pyörän voit valita vapaasti omasta pyörävalikoimasta (ei sähköpyörä). Kuntoajoon osallistuminen on ilmaista eikä lisenssiä vaadita. Seuran ulkopuolisilta jäseniltä peritään 10 €:n osallistumismaksu ja se tulee maksaa käteisellä ja tasarahalla ilmoittautumispaikalla.

Kaikkien sarjojen lähtö- ja maalipaikkana on Sanginjoentie 410 parkkialue. Tapahtumapaikalla ei ole pukeutumis- tai wc-tiloja. https://goo.gl/maps/B2PHv8wuQ8ceQn766

Sarjat, matkat ja ilmoittautuminen

M/N, M/N U19, M/N U17, M/N U15 -> 10 km

M/N U13, M/N U11 -> 5 km  Saattaja saa olla mukana näissä sarjoissa.

Ilmoittautuminen paikan päällä klo 17.30 – 17.45.

Muuta huomioitavaa

Kypärän käyttö on pakollista.

Reittiin tutustuminen tulee tehdä ennen kisaa. Verryttely kilpailureitillä kisan aikana on kielletty. Lämmittelyn voi tehdä Oulun suunnassa.

Lähdöt minuutin välein juniorisarjoista alkaen kello 18.00. Kilpailijat järjestäytyvät lähtöalueelle 5 minuuttia ennen omaa lähtöä.

Peesaus on kielletty.

Kääntöpaikat ovat 2,5 km:n ja 5 km:n päässä lähtöalueesta. Kääntöpaikalla on liikenteenohjaaja, jossa jokainen kilpailija kuitenkin varmistaa itse oman turvallisuutensa.

Kilpailun aikana on normaalit liikennesäännöt voimassa. Jokainen vastaa omasta vakuutusturvastaan.

Kysymyksessä on ilmainen kuntoajo, niin palkintoja ei jaeta, mutta ajat otetaan ja nopeimmille hurrataan sekä junnuille pikkuyllätykset.

Mahdolliset lisätiedustelut: Jaakko Jäväjä, puh. 040 501 8142.